Accepterad Tishan | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tishan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Tishan🦍#1562

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter åke och är väldigt unik. Åke har alltid varit en person som inte är som alla andra. på rasterna tyckte han om att vara ensam. Han hade inga vänner eftersom att han inte ville ha några. Han tyckte att alla var för barnsliga för han. Han tyckte om annat. En dag kom Åkes dröm till sanning. Han gick runt vid dem farliga områderna och då kom en man fram till han. Han började snacka med åke och bygga bättre relation med han. Sedan så sa han till Åke att han hade ett jobb till han och om han gör det så får han 500kr. Åke gick med på det. Han fick en låda med massa droger i och skulle leverare dem till en viss plats. han gjorde det och efter att han var klar så fick han sina pengar. han fortsatte göra det och började tjäna mycket pengar. han hade blivit en springppojke till ett nätverk. med tiden så fiick han andra jobb. han blev upphöjjd till medlem i gänget och började hjälpap till i oliika gäng krig etc. Han hade tillräckligt med pengar till att köpa ett stort och fins hus och det köpte han. Han slutade hänga med sitt nätverk och gjorde annat istället. han brukade vara hemma och chilla eller hänga i stan. han tröttnade på kriminaliteten och ville inte tappa sitt liv. han slutade med krimiinaliteten och började jobba lagligt. han blev reporter men ville jobba som något annat iistället så nu är Åke här och ansöker om ett medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en så hög rp nivå som möjliigt. rolig rp och ett skratt tiill servern. jag kan även representera servern på ett bra sätt så att nya medlemmar ser unive som en bra rp server. jag kommer bidra med bra scenarion och roliga scenarion. jag kommer även bidra med lojalitet till unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario så ska man inte spela för att vinna det utan för att det ska vara rolgit för båda. jag kan ge ett exempel. om det är ett butiksrån och jag har som krav inga spikmattor men ppoliiserna väljer att ändå lägga ut så spelar dem för sin vinst i scenariiot och iinte för bådas.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar här och har bett mig komma hit, har sett att det är en bra rp server så vill fortsätta spela här och endast här.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka