Accepterad tipptapp | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tipptapp

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: tipptapp

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tipptappyes

Vad är ditt namn i verkligheten? Altin Ahmeti

Vad är ditt discord namn? tipperino#9557

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Jadå, jag är väl ung utländsk med fin svensk dialekt och med massa olika intressen, just nu sökes jobb och jag tänker kanske polis eller något kul liksom, trevlig med folket, jag håller mig bra till lagarna och är allmänt en lugn person, jag gillar olika jobb, inte så kriminell, bidrar fint till folket, visar känslor på ett bra sätt och är allmänt bra med olika roller.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är som sagt bra på rollspela och är ute efter högre jobb och flera olika möjligheter och att faktiskt få ett större intresse än vad jag redan har, jag kommer bidra seriöst och moget samt vänligt och kanske lite kul, jag är inte ute efter och förstöra, jag tycker faktiskt om staden. Jag vill också försöka tjäna lite mer pengar och försöka göra samhället samt staden säker och få folk att följa lagarna och regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har funnit stort intresse just här i servern och vill få fler möjligheter samt roligare och seriösare jobb och allmänt ha kul.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har runt 80 timmar just här multistaden och totalt 400-500 då jag spelade på en brittisk server, "CMG" så jag har lite erfarenhet men just nu är det multistaden som gäller :).

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade efter svenska servrar och där man kan bemöta trevligt folk och ha kul, och jag fann det jag letade efter.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, tyvärr men det va för det mesta felaktiga bans då administratörerna gjorde fel och då jag faktiskt inte kunde reglerna så bra, men nu vet jag reglerna och jag vet vad som gäller, men det var inget grovt, det va liksom "sunt förnuft" i kanske 24 timmar, så det är inget stort som tur är.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men jag har spelat "CMG" som jag sa men just nu spelar jag bara multistaden för det är där intresset ligger just nu, för tillfället spelar jag bara här.

Tycker du kan utveckla dina svar under frågan ”varför vill du just bli whitelistad på denna server”

Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka