Nekad tipptapp | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tipptapp

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: tipptapp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tipptappyes/

Vad är din discord tagg? tipperino#9557

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? "combat log"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och nudå, eftersom jag faktiskt lämnade i bilen men det var innan jag blev hotad, sen så hade jag tydligen combat loggat igen då han bringa mig, men det gjorde han aldrig, men jag ber om ursäkt återigen så som det blev, jag själv tyckte inte det var combat logg, då jag faktiskt förklara mig, men jag ber om ursäkt. det är nog de mesta man kan göra nudå.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, men bara felaktiga då admnis gjort fel, och en gång jag körde för snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att faktiskt acceptera men jag märkte inte ens av att jag blev förföljd, sen "bringa dem mig" men så lämnade jag, enligt mig bringades jag ingenstans, jag var kvar på samma ställe, så jag förstår inte vad som menas med det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alltså jag kan redan rpa liknande situationer och har aldrig haft problem med det innan, men som sagt, jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad

Du inser inte varför du blev bannad oh nekar till det

Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka