Nekad tipptapp | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tipptapp

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: tipptapp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tipptappyes/

Vad är din discord tagg? tipperino#9557

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? "combat log"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen aning faktiskt, jag försöker gå in o så blev ja bannad för combat log, de stör mig riktigt mycket att de blir såhär, jag vet hur man rpar i situationer och combatloggar aldrig men nu var ja bannad för det, så felaktigt skulle ja säga, de så jävla vanligt att alla mods o admins gör fel, orkar knappast bry mig helt ärligt, lös de me dem för detta kan vara 4:e gången tror ja.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, men felaktiga som jag nämnde högre upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning varför jag blev bannad samt vad jag gjorde faktiskt, men nu blev de väl så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kan redan men det är tydligen dessa jävla admins o mods som ska lära sig någonting istället.

Har du läst våra regler? Ja

Hej, jag har video bevis att du combatlogga. Sen när jag bringa dig till mig för att jag ville prata så combatlogga du igen.

Hej, jag har video bevis att du combatlogga. Sen när jag bringa dig till mig för att jag ville prata så combatlogga du igen.
Men va? du bringa mig absolut ingenstans, jag var i min kompis bil hela tiden o ja hade redan lämnat innan vi ens blev jagade av dem, jag har aldrig blivt bannad av combat logg innan, och ja kan lova dig du bringa mig ingenstans jag var på samma ställe i bilen...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka