Accepterad tipptapp | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tipptapp

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: tipptapp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tipptappyes/

Vad är din discord tagg? tipperino#9557

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? "Power gaming"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt felaktigt, för powergaming är när man gör alldeles för mycket i spelet som man inte hade kunnat tänka sig göra i verkligheten, jag körde lite snabbt o körde förbi två rödljus, det är inte vad jag kallar powergaming utan istället att en jävla administratör som ska ha kul där, ni får lösa det med administratörerna för detta är andra gången de förstör för mig, powergaming är oftast något grovt inte att man kör förbi rödljus, så lös det för jag orkar inte att administratörerna ska tro att dem har så mycket makt. Jag tycker det bör lösas eftersom det hände en kompis också, och att jag blev avstäng i TRE DAGAR istället för nån timme, jag känner en som slog tillbaks mot rånare och använde det som en förmån och fick ett mycket mildare straff, en varning och jag som första gången gjort såhär får ban direkt, ta tag i era administratörer tack!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, men mest felaktigt och det har hänt att en administratör använder sin makt som en förmån eller fördel och bannar folk för att ha kul, annars är det inget speciellt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, men nu var vägarna tomma och ja körde mot rödljus och eftersom jag inser detta felaktigt helt så hade jag inte behövt göra något annorlunda och istället att den administratören tar tag i sig själv och inte bannar folk för att ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet reglerna men jag hoppas istället administratören lär sig något och hur fan han nu fick den rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka