Nekad tipptapp | Ban överklagan[Svante.L]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tipptapp

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: tipptapp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tipptappyes/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: tipptapp

Vad är din discord tagg? tipperino#9557

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel, men förra överklagan blev nekad istället men kom igen kan ni snälla ge mig en chans, jag vet ju själv att jag blivit bannad över 10 ggr och det är för jag brutit mot trafikregler och kört som en idiot, men ännu viktigare, mest felaktiga bans av admins där de faktiskt har bannat fel och använt sin makt grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag powergamea, jag kan erkänna men snälla ge mig bara en chans, jag tänkte inte ens på rp då, eftersom allt gick runt i huvudet och jag fattade trögt och gjorde fel, jag har aldrig gjort något sånt innan samt ska det aldrig hända igen, men att jag inte får en chans för jag har blivit bannad "över 10 ggr" är bara sjukt, det är för jag inte stannat på rödljus och felaktiga, jag fick fyra felaktiga bans på en dag av admins samt mods som inte är kvar längre, innan jag blev bannad fick jag ingen chans och prata heller, saken var det jag visste inte ens att jag blev skjutes tills jag såg klippet, jag hann inte hoppa ut heller eftersom fordonet accelererade väldigt snabbt, och jag var chanslös, min vän sa därefter till mig att jag powergameade utan att jag ens märkte att jag fick skotten på mig, jag stod kvar, snackade lugnt hela tiden utan och göra något fel, och får inte ens en chans och prata, jag blev för jävla arg och nu ska jag inte få bli unbannad heller för jag har blivit bannad över 10 ggr på rödljus och felaktiga bans, det gör mig bara arg, helt sjukt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel, har jag förklarat väldigt tydligt, men problemet är att någon ALDRIG ger mig en chans och prata, "jag här tipptapp" du får perm ban, jag är där "va??" osså vart jag bannad, helt ärligt kan ni ge oss en chans och prata, jag skrek inte ens, jag var tyst och prata lugnt, vad fan är detta helt ärligt???

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag sa ju, felaktiga och när jag kört som en idiot, jag kan erkänna det, men de flesta lägger 10+ på sina tidigare avstängningar och så är det BARA MIN som blir nekad, jag använde bäst språk och vart jävligt tydlig, men men "mer än 10 bans" ja no shit jag har ju erkänt det precis ovanför alldeles för många gånger, nu ska ni avvakta mig och jag ska bara stå här, jag ber om ursäkt jag borde märkt skotten samt använt roleplay i situationen, men jag blir extremt jävla upprörd alltså, man får aldrig en chans och prata eller något, helt sjukt att de gör så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja roleplayat, eller fokuserat i spelet där jag fick skotten då jag inte märkte det heller, sen tänker folk hur märker man inte att man får skott, jag var i situationen i 10 sekunder utan någon aning hur dem ser ut eller vem som skjuter eller var dem ens är, de sköt ju bakifrån då jag kolla rakt fram sen kanske jag borde blivit blodig, men det märkte jag inte av heller, jag ber iallafall om ursäkt och powergaming lär inte ske igen, men snälla säg till eran mods o skit, o ge folk chanser och prata sen gör vissa det och vissa inte, men jag kan inte vara den ända som känner så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, hur jag ska rpa och hur allt ska fungera samt att inte göra så, men det var bara det, att jag powergamea ledde inte ens till att jag skada någon, jag kanske powergamea men jag dog direkt utan att jag ens skada någon eller om jag ens hade syn på dem..?

Har du läst våra regler? Ja

Din ban överklagande har nekats.

du har blivit bannad flera gånger och detta regelbrottet var otroligt grov och du får vänta några dagar tills du gör en till

Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka