Accepterad tipptapp | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tipptapp

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: tipptapp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tipptappyes/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: tipptapp

Vad är din discord tagg? tipperino#9557

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "powergaming"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel, men alla bara blir nekade, sen hör jag "otroligt grovt" jag märkte inte ens att jag blev skjuten, sen åkte min vän iväg med motorcykel där jag var på, jag skadade ingen av de, jag lootade inte dem, jag gjorde ingenting, jag hade ingenting på mig, ändå "otroligt grovt", asså vafan seriöst skärp er på riktigt alltså.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten i ryggen två skott och så åkte min kompis iväg med mig på och jag hann inte hoppa av heller, förra överklagan la jag ner jätte mycket energi och tid och dem bara nekar, känns inte som de läst, phillip håll koll på staffses snälla, jag har blivit bannad felaktigt minst 14-15 ggr utan och överdriva och dem ber inte ens om ursäkt, mer som vissa abusar sin makt snälla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel, jag gjorde som jag sa, det skall inte hända igen heller, men ge mig någon chans, det har aldrig hänt innan heller, jag försöker förklara, men ingen vägrar förstå, jag snacka med tre personer i support och dem sa själva att det inte var så grovt, en av de var en head-admin sr, men så kommer svante som mod, och nekar för det var "otroligt grovt" han var inte med hur ska han veta snälla nån alltså, jag gjorde ingen skada mot de utsatta i scenariot samt hade jag inget på mig förutom typ 2000 kontanter och mat, det finns vittnen till det också, SÅ VAD ÄR DET GROVA??

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag sa ju mest felaktiga, jag blir trött på det här, men detta och så när jag kör som galning, jag tycker ni ska ta tag i staffsen och prata med dem för fan alltså.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kanske hoppat av men sen var det en fulltrimmad zx10r så jag hade ändå inte hunnit heller för så snabbt som den accelerera och om ni undrar hur jag vet så prata vi senare och jag såg klippet där jag fick två skott i ryggen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alltid rpa rätt och ordentligt, men detta skall inte hända igen och läs denna snälla, jag har en stor känsla att ingen läste de två föregående där jag skrev så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka