Nekad TiP | Chef-jobb ansökan (Mekonomen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TiP

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Efe

Vad heter du på discord? TiP Epi ish

Hur gammal är du? 15-16

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Bahamas mamas på många sätt först så måste man tänka på aktivitet på bahamas mamas och inte vara inaktiv som chef. Andra steget är att anställa många personer som jag tycker är väldigt kunniga för just detta jobb och kommer inte ta in personer för att det är mina vänner utan att verkligen satsa på att hålla bahamas mamas öppet och verkligen ta utblidningar ibland så att de börjar som vakt och jobbar upp sig till högre. Jag kommer att ta in personal ansvariga som verkligen är mycket aktiva och hjälper mig styra bahamas mamas och där kommer 2 biträdande chefer som kommer att hjälpa mig med detta. Korruption: Jag kommer inte tåla korruption i bahamas. Om detta skes så kommer det ske mycket dåliga grejer som kommer att hända med den personen då jag kommer ta det med en jobb ansvarig. Jag kommer att hålla öppet och hålla events så att många personer kommer och så blir det väldigt roligt för rpn och för de som rpar. Minsta lilla lall i jobbet så kommer att sparka dem för att jag vill ha en seriös nattklubb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit delägare förut och har många erfarenheter om hur man ska rpa bra på en nattclub vet hur man gör drinkar och sånt. Om ni väljer mig så kommer ni ej ångra er! När jag var biträdande chef så tillbringade bra vibes och bra rp till bahamas. Vi hade en oaktv chef då. Jag fick steppa upp och styra hela stället själv. Om jag blir chef så kommer jag alltid hålla det öppet som jag gjorde förr.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 8h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka