Accepterad Tinituzzz | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tinituzzz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197995901571/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Tinituzzz#9541

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 1988

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Kubik och är 38år gammal, i början av livet var han en enstöring. Han blev mobbad i skolan för sin östgötska dialekt.
Familjen flyttade runt mycket, hans pappa var en "säljare" han sålde stora mängder kokain och fick vara på flykt hela tiden.
Pga detta fick Kalle aldrig chansen att hitta sig själv, Kalle började hänga med fel sorters människor.
Han började som springpojke åt ett större gäng i 15års åldern, och just där och då kände sig Kalle behövd i livet, han hade hittat rätt.
Ju mer tiden gick ju större respekt fick han, men också mer inblick i vad hänget sysslade med, Kokain och stulna luftvärmepumpar.
Kalle är en höjdare i 24års åldern, han kan felsöka en luftvärmepump snabbare än någon annan.
Efter en stor beställning från Storbritanien gör någon i Kalles krets misstaget och öppnar munnen till fel person,
Kalle får fängelse i 6år, anklagad för kokaininnehav, grov stöld och bedrägeri.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill förbättra mitt rollspel samtidigt bli mer involverad i andras RP.
Jag tar mitt RP på största allvar för att de ska bli så verkligt som möjligt och roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig karaktär som med sin fula dialekt kommer få folk att skratta, eventuellt förbättra andras RP. Ett bra uppförande och att följa dom regler som finns för att upplevelsen ska bli 100%.ig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Men ska RPea för att det ska vara så verkligt som möjligt och fullfölja ett scenario där båda parter kan vinna. Det är inte alltid vinsten som är den viktiga, det är hur man fullföljer situationen och gör sitt yttersta oavsett utgång.

Hur hittade du Unive? Rekommenderad av en vän som spelat RP tidigare

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka