Nekad Tingo | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tingo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? TINGO eller Timpan1002

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jason johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig trevlig aggresiv om det behövs

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund är att jason föddes i sverige och bodde i stockholm där han växte upp med hans pappa och mamma och sin storebror och hans pappa har alltid varit intresserad i bilar och att laga bilar som en mekaniker då hans pappa brukade ta med honom till jobbet och det var där jason blev väldigt intresserad och han kollade på när hans farsa jobbade med bilarna men efter ungefär 10 år när han var ungefär 15 drogs han in i kriminalitet då hans vänner höll på med det. framtidsplaner är att försöka ta sig ut ur kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? är väldigt bra på att rpa samt är trevlig och aldrig aggresiv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska typ som att jag blir jagad av polisen i en biljakt och då under en biljakt och typ kanske krockar lite och då stannar jag och lyssnar och sånt och låter dom gripa mig pågrund av regler ig och för att dom ska få vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har faktiskt inte gjort det i en riktig server där jag har spelat på ett tag och sånt men jag har bara lallat i servers som usa och sånt när man har haft tråkigt men nu unive har jag hört om många gånger och då minna vänner ska öppna gäng här så tänkte jag att det skulle va väldigt kul att följa med dom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch), VDM (Vehicle Deathmatch) METAGAMING COMBAT LOGGING Sunt Förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kanske är lite ung är 15 men är väldigt bra på att rpa och är trevlig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? juste glömde lägga till att man spelar för båda sidorna så det blir roligt för alla

Hej!.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Nekad ansökan
Anledning: Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka