Nekad Tindra01 | Whitelist ansökning (Deeney)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tindra01

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tindra01/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tindra Petersson

Vad är ditt discord namn? tindra01#9716

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cassanndra Larsson hon är en 22 årig tjej från småland. Hon är uppväxt på landet hos en foster familj då hennes föräldrar var missbrukare, hennes uppväxt var bra men när hon fyllde 18 blev hon utslängd från huset då hon började ta droger. Hon levde i missbruk och dåligt mående i 3 år men lyckades tar sig ur det. Nu letar hon efter ett ställe där hon kan hitta sig själv igen och bli en bättre människa.

Hon är extremt snäll.envis och ärlig men har ett hjärta av guld, däremot ska man akta sig för att komma på hennes dåliga sida. Hon tänker inte innan hoon pratar så ibland säger hon fel saker vid fel tillfälle vilket kan leda till trubbel. Hon älskar att hjälpa määnsikor vilket gör att hennes önskan är att bli polis eller sjukvårdare men först och främst hitta sig själv igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad för att jag tar mitt rp jätte seriöst och vill skapa bra scenarion för mig och dom jag spelar med. Jag är också väldigt kreativ vilket gör att jag är bra på att komma på olika och roliga scenarion, jag brinner för rp och kommer göra allt för att skapa en så bra stämning som möjligt med dom jag spelar med. Jag vill ha möjlighet till allt denna servern har att erbjuda det är också därför jag vill bli whitelistad. Jag kommer att bidra med roligt rp och en härlig karaktär som föhoppningsvis kan bidra med att hjälpa många männiksor.

Jag kommer följa alla regler och kommer uppföra mig det bästa jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna servern är den server som tillåter under 18 och ändå lyckas hålla det på en seriös nivå. Jag vill också kunna ha möjlighet till allt på servern och vill därför bli whitelistad. Denna servern verkar ha många bra och seriösa spelare och det gör att jag vill komma in på denna servern.

Hur hittade du Unive? Jag har länge letat efter en server som är under 18 och hittade någon på twitch som spelade på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få folk skratta och skapa bra rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka