Nekad tindra | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tindra

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198409456399/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tindra

Vad är ditt discord namn? tindra#9775

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tindra, hon är 20 år gammal och kommer ifrån NORRLAND. Hon flydde hemifrån när hon var 16 år på grund av ett stökigt hem. Tindras mamma dog när hon var 8 år och sedan dess har hennes pappa hamnat i ett dåligt beroende där mycket alkohol var inblandat i situationen. Tindra har inte alltid haft det så lätt under sin uppväxt som innehöll mycket våld både i hemmet och skolan och flytten gjorde inte situationen lättare. Det var svårt för Tindra att hitta bra kompis kretsar och det slutade ofta i kriminella umgängen. Eftersom Tindra har varit med om mycket svårigheter under sin uppväxt har hon lärt sig att hantera svåra situationer, hon tvekar inte att kämpa emot ifall någon gör henne något och hon är verkligen ingen person man vill bråka med. Hon är även en väldigt social och pratglad person som har skaffat en del kompisar .Min karaktär gillar att hänga med sina vänner. Hon vill skaffa sig så många vänner som det går, hon gillar att festa mycket dricka ibland, asså ha allmänt kul, hon brukar inte ta åt sig när andra försöker att kränka henne längre på grund av hennes barndom. Nu vill hon ta tag i sitt liv och bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla mitt RP till max och även se till att andra spelare behåller och utvecklar ett bra RP för att få en så bra spelupplevelse som möjligt. Jag tar alla scenarion på allvar och kommer agera som jag hade gjort i verkligheten i mitt riktiga liv. Jag vill bli medlem för att kunna skaffa ett bra jobb och utveckla min karaktär så mycket som möjligt, detta bidrar även till ett bättre RP på servern. Tycker även att det kan vara kul att få in fler tjejer på servern för att jämna ut skillnaden lite.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög rp nivå med många roliga scenarion för båda parter. Sedan har jag varit på Unive fram o tillbaka i mer än 1 år nu då jag blivit bannad några gånger, men jag vet hur det fungerar här osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul och att man själv inte bara ska försöka vinna scenarion.

Hur hittade du Unive? Det var en vän som visa mig servern.

Nekad, plagiat ansökan försök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka