Accepterad tindra | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tindra

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tindra

Ange ditt födelsedatum 28 September 2004

Vad heter du på discord? tindra#9775

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kan jag spela mellan 16-00, helger hur länge som helst.

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader ungefär.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Spelar som vanligt, men om jag ser någon som bryter mot reglerna så agerar jag såklart genom att varna dem eller i värsta fall ge en kick så de lär sig utav sina misstag, jobba professionellt och se till så att alla sköter sig och sköter sig som man ska göra. Man kan även ge dem tips på hur dem kan rp:a bättre. Vi säger att de krockar och hoppar ut ur bilen vilket man inte får göra direkt, då skriver man till dem OOC att de ska sätta sig i bilen och rp:a i bilen istället för att hoppa ut ( exempel ). Sedan så är det många som inte kan bete sig emot tjejer och kallar en för olämpliga saker då kan det vara skönt att kunna kicka något eller liknande så slipper man lyssna på vad dem säger, för oftast så lyssnar dem inte när man säger till. Detta gynnar både mig och dem andra tjejerna på servern. Hör jag något lägger jag en kick direkt och skulle det beteendet upprepas hos samma person får jag kontakta något högre uppsatta som kan ge den personen ett hårdare straff.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är 17 år. Och jag känner att jag är seriösare än vad de yngre kanske är, det finns såklart seriösa som är yngre men det är en hög risk att det blir mycket lallande och brutna regler. Jag är också ganska trött på att folk inte sköter, vilket brukar hända på servern. Jag kommer se till så att inget dåligt händer och ge dem en varning ifall de skulle missköta sig. Och som sagt det hade varit mycket enklare att slippa olämpliga kommentarer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med en mer seriös RP, Unive är en seriös server och dem vill utveckla sitt Rp:ande. Staffs, mods, Philip och andra spelare på servern har höga förväntningar på spelarna som RP:ar. Rp ska vara roligt och seriöst, inget trams som att bryta mot regler. Man ska se till så att alla har ett bra beteende, behandlar varandra med respekt och helt enkelt göra Unive till en trygg plats för alla andra och mig själv. Man ska också vara rättvis, Det finns många som är nya på servern, alla kan göra misstag det har nog hänt oss alla. Om det är något litet dem råkat göra så kan man skriva hur dem egentligen skulle ha gjort det istället för att ta åtgärder direkt. Det gäller att ge konstruktiv kritik så att de lär sig till nästa gång, man ska lära nytt folk på servern så dom lär sig och utvecklas, på det sättet blir det en bättre plats för oss alla.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har RP:at i drygt 5 månader, lärt mig en massor sen dag ett och är erfaren. Kan alla regler i princip, tycker det är kul och går inte in för att vinna precis. Är ingen maktmissbrukare, får jag rollen som SV så ska jag se till att jag använder den på så rättvist och professionellt vis som möjligt för att servern ska kunna utvecklas mer. Jag är väldigt aktiv också, vilket behövs på servern ( aktiva spelare ).

Varför vill du bli servervakt? Jag spelar en del om dagarna, är ofta inne på servern. Jag vill hjälpa till så att servern blir bättre. Jag anser också att jag kan ganska så mycket och att jag är seriös när det gäller min RP. Jag älskar att lära ut med, nya på servern ska få den hjälp dem behöver så att dem utvecklas och blir som mig en vacker dag. Ser jag någon som behöver hjälp, hjälper jag gärna till och lär dem hur man ska rp:a.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem mest nödvändiga som till exempel /kick[id][anledning] /revive[id] /svban[id][anledning] osv.

Är du whitelistad på serven? Ja, de är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång vad jag minns. Det var när det var en ny regel att man skulle ha gasmask på sig i labbet, hade ej kollat upp det då eftersom den regeln var så ny.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka