Accepterad timsuperkingen | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timsuperkingen

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203690905/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timsuperkingen#0466

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Karl Karlsson och är från sverige. Han växte upp i en liten stad med sina föräldrar, han har inte något syskon, hans föräldrar var väldigt stränga och var inte glada med honom. när han blev 18 år gammal kastade dom ut honom ur huset och han tvingades flytta runt i landet. tillslut vid 22 hittade han staden unive. nu bor han här och har ett stort intresse för bilar, han vill hjälpa människor och vara vänlig, för att glömma bort det negativa från hans uppväxt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en bra medborgare som vill hjälpa människor, jag kommer jobba hårt och inte göra kriminella saker. blir jag medlem så kommer jag kunna jobba som t.ex bilförsäljare och kunna hjälpa andra människor i servern. jag roleplayar även seriöst och vill att alla ska kunna uppleva servern så bra som möjligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en svensk server som liknar verkligheten med massor av jobb men också kriminalitet, då får man liksom välja vilken väg man vill gå och man är fri. jag har ett stort bil intresse och det finns bilrelaterade jobb och massor av olika bilar att köra. en annan bra sak är att man måste jobba för att få det man vill ha. jag har alltid velat hjälpa folk och det kan jag om jag blir medlem.

Hur hittade du Unive? jag har kollat på olika youtubers som spelat unive, jag hade även en kompis som spelade mycket på unive. jag bestämde mig för att testa, i början var det lite svårt att fatta eftersom jag är ganska ny till fiveM, men efter ett tag blev fiveM ett favoritspel och unive en favoritserver.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara en glad och hjälpsam bilförsäljare som vill dela med sig av sin kunskap av bilar. jag vill även vara en rolig person som får andra att skratta men också hjälpa nya spelare att förstå hur allt fungerar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? rekommenderat unive till massor av vänner och kommer fortsätta göra det för jag tycker att unive är en väldigt bra server och jag vill att den ska utvecklas och bli så bra som möjlig på alla olika sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka