Nekad timsuperkingen | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timsuperkingen

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203690905/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timsuperkingen#0466

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en vänlig hjälpsam person från sverige. han är 22 år gammal och bilar är ett intresse. han kör bil ofta och skjutsar även andra människor som inte har en bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna delta i servern med t.ex att jobba på olika ställen men också för att kunna roleplaya lite mer seriöst, detta kan jag om jag blir medlem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra server som är verklighetsbaserad. det finns många saker som matchar verkligheten, och jag gillar att köra bil

Hur hittade du Unive? jag kollade igenom vilka servrar som fanns, när jag joinade insåg jag att detta är en server som jag kollat på på youtube förut

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara hjälpsam och få många vänner, jag vill även fördjupa mig i bilkulturen i servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna bli medlem så att jag kan roleplaya fullt ut, och att köra bil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, just nu kör jag bara unive, om jag kör på andra servrar är det för att det finns andra bilar där eller om mina kompisar vill spela med mig, men i förstahand väljer jag unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka