Nekad timsuperkingen | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timsuperkingen

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2006

Vad heter du på discord? timsuperkingen@0466

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag brukar oftast spela efter skolan runt 15:00 tills kvällen. har även träningar men är inne ungefär 5 timmar om dagen, mer på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 10 Juni

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer underlätta jobbet för staffsen och se till att det blir en bra RP.nivå på unive. jag är bra på att bedömma situationer t.ex om jag kan fixa det själv eller om en högre uppsatt måste komma och ge ett större straff. Jag är rättvis och tar inte förhastade slutsatser.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom Unive är en stor spelarbas så kan det underlätta om det är många som kan se efter och se att allting sköts. Jag har spelat länge på servern och spelat varje dag, jag känner att jag vill göra en förändring för att göra Unive bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att se till att alla sköter sig och har en bra RP nivå, jag kommer se till att de som gör någonting väldigt dåligt får ett rättvist straff. Jag kommer inte missbruka mina "krafter" och förhoppningsvis undvika bans genom att ge varningar i början så de lär sig. sköter de inte sig så kan man gå vidare med en sv ban eller kontakta högre uppsatta.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är tillräckligt mogen och kan hantera saker på ett bra sätt. jag kommer vara aktiv och agera på om någon gör fel. jag kommer inte missbruka det jag kan göra och se till att rp nivån blir så bra som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? för att se till att unive blir en trygg plats där alla trivs. jag vet att alla uppskattar när det är bra rp utan folk som lallar och förstör. jag kommer även kunna hjälpa alla nya att förbättra sina misstag.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban ID anledning(ban i 60 min) /dv tar bort ett fordon /kick ID anledning /toggleid /noclip /revive ID. jag kan lära mig nya saker snabbt.

Är du whitelistad på serven? ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2 gånger förut för länge sedan. en gång var det fel ID de tog och den andra var det ett missförstånd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka