Accepterad timpozz | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpozz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121385517/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Sandström

Vad är ditt discord namn? timpozz#3523

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Andersson och är 24 år gammal, det han gillar mest i livet är att saker ska vara ordning och reda, så han är ju en ganska snäll kille men annars är han jättetrevlig och har många intressen såsom motorcyklar, alkohol och kompisar. Men han dricker ju inte On- Duty om man säger så. Han växte upp i Unive och trivs som bara den och han bor till och med kvar där nu. Men det finns ett problem han tycker det finns för lite Securitas vakter eller bara ordningsvakter överlag. De har liksom alltid varit hans dröm och kunna bli en person som ändå har lite mer makt än andra men också håller saker i kontroll. Linus lever nu i en 2:a och kollar på TV mest. Men han sportar lite med, han kör volleyboll på sin fritid med sina vänner som också har nästan identiska intressen som honom. Så det är nog ganska lätt och säga att Anders lever bra i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem här på Unive för att jag vill kunna göra staden bättre roligare och tryggare och var ute i, men också kunna skapa vänner kanske någon kollega på jobbet men också kunna skapa ett bättre Unive än vad vi nu har. Jag kommer också att bidra med deltagande i aktiviteter och sådant men också spela på servern en hel del.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka göra den bättre men jag ska också bidra med att köra lagligt springer inte i onödan och helt enkelt roll spela. Jag ser många som inte följer dessa saker och sådant men jag ska inte vara som de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att båda parter har roligt och kunna spela RP medans båda parterna har roligt eller i alla fall får RP:a.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på youtube och en bra kompis till mig har känt till servern ett väldigt bra tag.

Hur tar jag intervjuen? Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka