Nekad Timpoz | Whitelist ansökning [jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpoz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121385517/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Sandström

Vad är ditt discord namn? tim#5695

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per larsson han har haft en bra barndom men ganska ensamt hans föräldrar dog i en bil olycka då han fick bo på barn hem. Han blev sen adopterad av familjen andersson och det var då han fick sin låsas bror zach dom har en bra relation och bråkar inte ofta allt nu behöver per och skaffa jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna få nya jobb och roligare jobb så klart det hade varit kul att kunna komma vidare och göra lite roligare saker som nya jobb då. och jag vill också kunna käna lite mer pengar och inte känna att jag jobbar för nästan ingenting och därför hade det och varit riktigt kul att kunna få rediga kolegor och så vidare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kan hjälpa till i dom jobben jag kommer in i och försöka förbättra samhället och och om jag till exempel jobbar som mekonom så vill jag göra folk glada genom att laga deras bilar.

Hur hittade du Unive? En kompis berättade till mig. Då tyckte jag att det var väldigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel och specifikt Unive är att kunna vara med och kunna delta i situationer. Som att t.ex kunna laga någons bil, eller bara kunna hjälpa människor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på unive för det är enligt mig den absolut bästa servern på FiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka