Nekad Timpoz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpoz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121385517/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Sandström

Vad är ditt discord namn? timpozz#3523

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Andersson och är 24 år gammal, det han gillar mest i livet är att saker ska vara ordning och reda, så han är ju en ganska snäll kille men annars är han jättetrevlig och har många intressen såsom motorcyklar, alkohol och kompisar. Men han dricker ju inte On- Duty om man säger så. Han växte upp i Unive och trivs som bara den och han bor till och med kvar där nu. Men det finns ett problem han tycker det finns för lite Securitas vakter eller bara ordningsvakter överlag. De har liksom alltid varit hans dröm och kunna bli en person som ändå har lite mer makt än andra men också håller saker i kontroll. Linus lever nu i en 2:a och kollar på TV mest. Men han sportar lite med, han kör volleyboll på sin fritid med sina vänner som också har nästan identiska intressen som honom. Så det är nog ganska lätt och säga att Anders lever bra i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna få nya jobb och roligare jobb så klart det hade varit kul att kunna utveckla lite och göra lite roligare saker som nya jobb då. Jag vill också kunna tjäna lite mer pengar och inte känna att jag jobbar för nästan ingenting och därför hade det varit riktigt kul att kunna få rediga kollegor och så vidare. Jag kan också hjälpa till i dom jobben jag kommer in i och försöka förbättra samhället och om jag till exempel jobbar som securitasvakt eller sjukvårdare så kan jag göra folk glada för att jag gör någonting vettigt för dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en till arbetande på Unive men jag ska också försöka höja min RP nivå ett snäpp till, sedan ska jag försöka skaffa lite vänner IC och göra scenarion t.ex i jobbet eller utanför.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda sidorna ska kunna ha möjligheten att RP:a och att det ska vara kul för båda sidorna. Men också att det ska vara relativt rättvist.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis för länge länge sedan och nu vill jag börja spela på servern lite mer och försöka att få WL.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka