Nekad Timpisen | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpisen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Tim

Vad heter du på discord? Moldy_Cheese69#8381

Hur gammal är du? Irl 15 ingame 19

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelar på unive typ 1-2 veckor.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef på Båtbolaget så kommer jag att behandla alla anställda på ett respektfullt sätt men även se till att mina anställda behandlar våra kunder bra. Jag är en chef som kan ta kritik och hantera stress bra. Ifall en kund eller en medarbetare har en åsikt så kommer jag att lyssna. Det är viktigt att alla får säga vad dem tycker så vi kan förbättra företaget och driva oss framåt. Jag kommer utveckla jobbet igenom att ha hög rp i scenarion. Vi kommer att annonsera ofta, Ta jobbintervjuer med intresserade och endast anställa seriösa personer som jag märker har bra rp och är kunnig inom yrket. Personer som får jobb men lallar bort det eller tar svart betalning eller liknande kommer få sparken men också ett möte som Jag kommer att berätta vad hen har gjort för fel. Kommer självklart göra det till en rp scen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har bra erfarenheter över att sätta upp regler och behandla folk på ett bra sätt, är även bra med kunder och ger en bra service med hög rp och svamlar inte.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne ungefär 5 timmar om dagen vissa dagar mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart unive är en rolig server och känner inte för att sluta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope, bara unive

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst era regler👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka