Nekad timperz | Ansökan till Servervakt[lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slimpers

Icke Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? timperz#1369

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. På helger kommer jag kunna vara inne in-game nästan hela dagarna (11:00 -> 22:30). Detta är jämna veckor, på ojämna veckor kommer jag kunna vara inne (11:00 -> 01:00).
På vardagar kommer jag nog kunna vara inne mellan 16:00 -> 21:00.
På lov är det bara att tänka helg tiderna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? I 3 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) "Spelaren har blivit bannad 0 gånger.". Lyckades inte bifoga en bild, hoppade support och de sade att jag skulle göra som jag gjorde nu.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att övervaka servern om vad som händer och att alla regler följs av andra personer som spelar. Du ska även underlätta för staffs med SV banns och liknande, så staffs slipper göra massor med jobb som servervakter också kan göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit Mod på en annan server och saknar lite själva jobbet. På grund av detta så har jag tidigare erfarenheter som staff men känner nu att servervakt passar bra för mig. Så jag t.ex har lite mer att göra om jag inte känner för att rpa. Men också såklart för att hjälpa servern så vi kan nå en bra rp nivå och att reglerna följs!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att du använder dina 'perms' för din egen eller någon annans fördel. Till exempel att jag sätter på togglename eller toggleid på en skottlossning för att kunna se vart personerna är genom en vägg. Abuse är i princip samma sak, att du ytnyttjar dina perms för att göra det enklare för dig eller för dina medspelare.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka