Nekad timpelimpan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

timpelimpan

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? karlssonpåtaket#7575

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Svensson han är 22 år gammal. han kommer från Afrika och gillar fotboll och basket. hans dröm som liten var att bli fotbolls proffs men han lyckades inte. Abdi behöver ett jobb han har alltid velat jobba som ambulans och hjälpa folk i värden som behöver hjälp. Han gör allt för att andra ska må bra. Jag gillar också att hålla på med bilar och pimpa dom så dom blir snygga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriöst rp som kommer utvekla andra på serven som vill gör rp till något bra och roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan bidra med riktiga scenarios som kan hända i verkligheten. Jag gillar rp eftersom du kan leka som att du är i verkligheten men ändå inne i ett spel. och att man inte spelar för vinst utan att båda har lika roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är RANDOMDEATHMATCH vilket innebär att slår någon utan anledning VDM är som RDM fast med ett fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på många andra server

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt rolig och sprider mycket humor

Tillbaka