Nekad timpelimpan | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpelimpan

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle håkansson

Vad är ditt discord namn? Karlssonpåtaket#7575

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Abdi Svensson. Jag är 22 år och jag älskar bilar. Mitt dröm är att vara laglig i staden unive men ändå vara kriminell på ett sätt. Jag brukar röka Carmel blå och glida runt i min bil hela dagen o natten. Jag har massa vänner i unive staden och jag blir avundsjuk på dom för dom har medborgarskap. Jag är alltid snäll mot folk och bemöter människor med respekt. I framtiden vill jag bilda en egen familj som ska heta torpedos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker att alla jag bemöter ska ha kul, minst lika kul som mig. Jag ser fram emot o RPA som medborgare o ta unive staden ännu mer seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att båda partierna i scenariot ska ha kul och inte bara vinna hela tiden. Rp ska va kul inte att bara vinna tycker jag personligen.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommendera servern så jag kollade lite o insåg att de är en välbyggd server!

Nekad, fel födelsedatum, samt utveckla din karaktärs intressen, personlighet och vad den strävar på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka