Nekad Timpas20 | Whitelist ansökning [AlenK] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpas20

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198241603428/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Luthin

Vad är ditt discord namn? Timpas20 #3158

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Namnet är Tim Eriksson som är född 1990-08-28!

Han kommer ifrån ytterkanten av Stockholm, där han har växt upp i en väldigt intressant och spännande familj där han hade sin far som jobbade inom polisen och hans mor som jobbade inom sjukvården, två väldigt viktiga yrken, men detta resulterade i att han ofta var hemma själv för att föräldrarna jobbade samtidigt och långa pass.
Tim Växte med andra ord upp väldigt snabbt och fick lära sig hur det var att bo själv och hur man tog hand om sig själv.

Under gymnasiet så var han väldigt intresserad av både polisyrket och även försäljning, så han fick sig ett jobb på ica där han lärde sig kunskaper inom kassavanna men framföralt kundbemötandet.
efter detta så fick han ett erbjudande att jobba på en bilfirma och var där ett bra tag och jobbade och älskade verkligen sitt jobb, men han fick ett ryck att ansöka till polishögskolan där han mot alla odds kom in, och idag så jobbar han som polis och har gjort i 4 år, och detta är det bästa valet han har tagit i sitt liv

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en person som spelar spelet som det vore verkliga livet och lägger ner mycket tid runt mitt rp, som att skriva dokument osv, om jag skulel vara chef eller om nån chef ber mig så är det inget jag strider imot.
jag är en person som gärna tar till mig kretik för att kunna förbättra mig och kan stå för minna misstag, och kommer även ge andra spelare kretik inte för att vara dum men för att få rp,t så bra som möjligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Letar efter en bra och rolig server att spela på, och hoppas att jag har träffat den rätta, tror att jag kommer att hitta mycket trevligt folk.

Hur hittade du Multistaden? såg i mina gammla vänners porfiler på steam att dom körde här så tänkte testa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Spela så seri som möjligt med hjälp att spelets väggar, men ändå blanda in att det måste vara roligt också

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka