Accepterad Timparrn | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timparrn

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198217041047

Ditt Hex-ID: 11000010f4e1497

Vad är din discord tagg? Stewie Griffin#2453

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: rdm fearrp ~Network19 Vill du överklaga din avstängning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inte vet jag för jag slog han i självförsvar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va 4 killar som börja hota mig med vapen så jag slog en av dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag slog han men det var i själv försvar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja fast då vet jag inte äns vad jag blev bannad av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slå han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig slå nån

Har du läst våra regler? Nej

Du bröt här med mot FearRP och RDM, jag skulle vilja att du berättar härmed för mig vad dessa regler innebär.

jag vet tyvär inte vad det betyder men jag ska läsa alla regler sen om jag blir unbannad

Jag kommer ej unbanna dig tills du förstår dessa regler.

jag har tittat upp regler nu det betyder rdm som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning och det andra fearrp innebär att man ska värna om sitt liv Det kan tillexempel handla om att du är under vapenhot då ska du alltid värna om ditt liv och rollspela rädd jag förstår de nu förlåt för jag bröt mot reglerna

Då skulle jag vilja att du ger exempel på 1 scenario för respektive regel.

att man ska inte slå nån utan en anledning och det ska inte vara ett förstahandsval för att slå nån man ska inte göra det och det bästa e om man kan snacka igenom det

Skulle vilja att du förklarar ett exempel på FEARRP också.

det är att man ska värna om sitt liv. Det kan tillexempel handla om att du är under vapenhot. Då ska du alltid värna om ditt liv och rollspela rädd. tillexempel om dom hotar mig ska jag spela med

Okej, jag ger dig 1 chans till men då hoppas jag du förstått innebörden av dessa regel. Läs på reglerna noga, alla regler och sen tänk alltid utifrån hur du skulle göra i verkligheten, samt var otroligt försiktig med ditt RP och gör inga förhastade grejer då du verkar vara ny. Öva först och bli mer bekväm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka