Nekad timpan759 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpan759

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199647766840/

Ditt Hex-ID: 76561199647766840

Vad är din discord tagg? timpan7735

Vem var det som bannade dig? Jag fick inget vem som banade mig för att jag inte fick ett medelande.

Bild på banmeddelande: ban1.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för min bror blev bannad från en server som han gillade och han ville spela på min dator och jag sa nej men han gjorde det när jag var med vänner och gjorde det han gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med mina vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban pga för att det inte var jag som spelade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått tidigare bans. Jag viste inte reglerna då men kan dom nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något anorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer inte låta min bror spella på min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja (Jag undrar om jag kan få tillbaka min medlem? :)

din bror? du är bannad för korruption för du tagit ut företagspengar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka