Accepterad Timpan23 | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpan23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo bengtsson

Vad är ditt discord namn? 𝓢𝓜𝓞𝓚𝓨#6718

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2004

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter smoke Diaz. Han är en en seriös och glad 20 åring som är amerikansk.
Han har en del amerikanska brytningar men lär sig mer och mer svenska för varje dag. Eftersom ursprunget är ifrån U.S.A han är från Los Angeles där de är mycket kriminalitet och de har fått honom att va intresserad av de kriminella livet men han älskar sina vänner o familj han skyddar dem med sitt liv.
Smoke's mål med sitt liv är att bevara sina nära & kära. Han är en skyddsängel över sina medmänniskor och gör allt för att alla ska må bra i sitt liv och han vill hjälpa dem med allt han kan

Däremot har Smoke det jobbigt med att hitta jobb och ha ork till att gå upp tidigt för att jobba så han tar ju såklart en enklare utväg o tjänar pengar på ett svart sätt så han kan gå upp när han vill o gå och lägga sig när han vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ideer, seriösitet, kreativitet & en bra stämning. Min karaktär kommer göra sitt bästa för att hjälpa andra att få igång sitt liv med jobb osv. Jag ser mig själv som en seriös rp spelare som kommer bidra till roliga situationer. Jag tycker att om man följer reglerna blir spelet mycket roligare och mer verkligt. Är väldigt aktiv person och ser verkligen fram emot komma igång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra ändringar för att alla ska ha det bra. Det ska vara kul att gå i staden samt att nivån ska hållas hög. Det är en seriös server vilket borde visas på både ett seriöst och hållbart RP. Och på detta vis kommer jag att ta det lika seriöst som om det vore i verkliga livet.

Hur hittade du Unive? jag hade några vänner som rekommendera unive till mig och sa att de va en seriös rp server o de är det jag gillar att spela när man er seriös o tar rp på ett seriöst sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka