Accepterad Timpalimpan | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpalimpan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144305769/

Ditt Hex-ID: 110000146930469

Vad är din discord tagg? Timpa#9024

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft och stöld av tjänstefordon.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var okunnig och hade inte läst reglerna, och det ledde till mitt felaktiga beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i hans bil sen såg vi en polisbil och då sa min kompis att jag skulle sno den. Och jag som då var okunnig och inte hade läst reglerna tyckte att det var en rolig ide.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban eftersom att jag var personen som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var helt enkelt ett missförstånd. Jag visste helt enkelt inte om att jag inte kunde säga vad jag ville. Efter det lärde jag mig att det man säger måste vara realistiskt. Jag minns inte min andra ban eftersom att den bara varade i 60 minuter. På min tredje ban så snodde jag en annans spelares bil och råka köra över två andra spelare påväg därifrån. Anledningen till att jag körde på två andra spelare var eftersom att mitt spel laggade och jag såg knappt andra spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha läst reglerna bättre och spelat mer realistiskt. Vilket jag sannerligen kommer till att göra framöver. Om vi skulle backat i tiden så skulle jag ha läst reglerna noga och då spelat med mer kunnighet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket. Jag har läst reglerna noga att vet nu hur jag skall spela och rollspela korrekt. Om jag blir unbannad så skall jag spela med förnuft och rollspela bra. Jag kommer inte sno några tjänstefordon och jag kommer inte spela oseriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka