Accepterad Timpalimpalo07 | Medlem ansökning[GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpalimpalo07

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084321871/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Timpalimpalo07#4671

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif öhman och han är 21 år gammal. Hans födelsedag är den 16 Juli. Leif är ganska elak, lättretad, seriös men han kan också vara en rolig och trevlig person att hänga med. Han är inte bäst på att lyssna eftersom han lätt blir rastlös. När Leif var mindre så blev han extremt mobbad i skolan och utanför för att hur han såg ut. Han var lite överviktig eftersom han levde på matrester, oftast från skräpmat restauranger. Leif blev som 3 åring lämnad på gatan eftersom han var så ful, som tur var så fann ett gäng grabbar honom i en kartong på gatan. Grabbarna var fattiga och bodde också på gatan, de hade råttor som husdjur som de hade tränat till att sno mat från folk. Leif levde länge med grabbarna och lärde sig att agera och bete sig som de ville. Grabbarna fick också Leif att bli beroende av saker han egentligen inte borde äta, som t.ex. olja. De var ganska hårda mot honom, de sa att han inte hade några rättigheter och de sa att han var ful. På grund av de elaka grabbarna och mobbarna i skolan så blev Leif ganska snabbt en sur och elak kille, han var iskall på både insidan och utsidan. Han hatade alla och allt och ville inte prata med någon förutom råttorna som han hade som husdjur. Men allt ändrades när han träffade två speciella killar, de hette Elliot och martin (med litet “m”). Leif och killarna blev snabbt vänner och började hänga på McDonalds tillsammans. Efter några månader tillsammans så bestämde sig vännerna sig för att flytta till Unive, en stad inom Sverige. De åkte buss vägen dit och hade det sååååå roligt. Leif hade lärt sig att vara lite trevlig mot folk som han ville och visste att han borde vara snäll mot. Nu när Leif är 21 år gammal så har han körkort och vill väldigt gärna börja jobba på Mekonomen eftersom han har ett stort intresse i bilar och speciellt olja. Han vill väldigt gärna börja om sitt liv från början och glömma alla dåliga saker som hände i det förflutna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag är väldigt bra på RP. Dessutom är det väldigt roligt att spela på just Unive och alla mina andra kompisar spelar på Unive. Jag kan effektivt hjälpa till med serverns utveckling och kommer bidra med seriöst RP. Jag ska försöka hjälpa alla med att ha ett bra RP och jag kommer inte att bete mig elakt på någon OOC.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just Unive är att de flesta på servern har sjukt bra RP, alla tar det seriöst och det gör spelandet 100% bättre. Dessutom så spelar alla mina kompisar på Unive och de vill väldigt gärna att jag ska vara med. Unive har också så mycket spelare vilket betyder att man får träffa mycket folk och desto mer desto roligare.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om det. Som sagt så spelar alla mina kompisar på Unive och de frågade om jag skulle vara med och spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt RP, alltså bli bättre i det. Jag vill också att alla i servern ska ha det bra och alla ska RP:a och inte bara lalla omkring. Dessutom så vill jag se till att min karaktär når hans mål i Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bidra till serverns utveckling och servers RP. Jag vill att alla ska ha det roligt när de spelar med mig och jag vill väldigt gärna skaffa kontakter inne på servern. Jag vill dessutom lära mig nya saker som jag kanske inte visste innan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det fattar jag absolut

Gädkänd efter muntligt, välkommen
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka