Nekad Timpalimpa11 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpalimpa11

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Lil G

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Selma Markovic och är 27 år gammal och är en positiv, snäll och glad person som tycker om att hänga med sina kompisar. hon växte upp i stockholm med sin mamma och pappa. hennes pappa var alkolist. Selma hade jätte svårt i skolan. hennes betyg var så dåliga så hon behövde gå om nian. Efter nian så började Selma göra dumma grejer, hon började hänga med kriminella nätverk och sälja droger. Selma kom mer och mer in i det kriminella så hon började råna butiker och göra mord. Efter nån månad så kom hennes föreldrar på hon. dom ringde ringde polisen. Selma har precis kommit ut från 1 års lidande i ett barnhem och hennes föreldrar är döda. Nu vill hon bli polis och stoppa dom som håller på med grejer som Selma gjorde när hon var ung.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en unik karaktär då jag är kille men rpar tjej och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela i ett senario för att det är roligt för bara dig. Utan man ska spela lika, så att det är roligt för båda eller alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm= att man dödar nån utan anledning, Suntförnuft= att man ska tänka som man hade gjort IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet då jag har spelat på många olika rp server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka