Accepterad timpaAaA | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpaAaA

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199202452334/

Ditt Hex-ID: 110000114eb7b4d

Vad är din discord tagg? timpa#1472

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-17 175324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? aaa för jag hängde med dom största problem spelare på denna server och jag hände med dom för att jag känner dom lite över dc och det var inga andra vakna som jag kände vid den tidpunkten. och att jag inte tillkallade staffs när jag såg att dom gjorde regelbrott, och det var väldigt dåligt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej, jag satt i en bil med 2 problem spelare och dom gjorde nå regelbrott och jag tänkte inte på de då det var sent på kvällen och jag tycker dom var schyssta grabbar liksom. och dom körde lite shoot on sight och lite lalligt snack när dom pratade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja att jag inte tillkallade staffs till platsen är ju inte bra men ingame så gjorde jag inte alls några fel. eller ig hade jag kunna säga att dom ska förbättra sin körning lite och inte skjuta och prata istället

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja mina tidigare bans är pwg, spammar reports, spöar folk på kåken, snack ooc, och , men dom flesta är för typ 1,5-6månader gaml. och efter varje ban har jag lärt mig mycket av dom och efter det har jag inte blivit bannad av nått av samma slags ban ifall man säger det så. och jag kommer inte ihåg hur scenariona såg ut när jag blev bannad då det var så länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunna tillkalla staffs till positionen när jag såg att dom gjorde regelbrott. och skrivit /report och /help och skriva att dom gör regel brott och fel inom rollspelet, och sen hade jag också kunna säga till dom på dc att förbättra sin rp nivå omgående, så att det blir roligare för båda parterna under scenariot. och jag hade kunna skriva i ooc chatten att dom ska förbättra sin rpnivå och samma med /m

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka