Accepterad timpaa | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpaa

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199202452334/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timpa

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ali abdullah och han har växit upp i södra afrika och haft det tufft i sina yngre år och när han fyllde 22 år så var han tvungen att flytta till sverige för att hans pappa fick problem med fel personer och hans mamma slog och mobbade han och nu måste min karaktär utan några pengar alls försöka bygga upp sitt liv så han kan hjälpa sin familj i södra afrika. Ali är alltid lite sur men om ens det minsta händer han så kan han få utbrott pågrund av den ständiga tanken på sin familj och hur det känns som han har övergivit dom. Även fast han känner så brukar han inte vara våldsam för han vet att han inte kan hamna i trubbel för han inte kommer ha råd med det eller kan inte sitta i fängelset för han behöver ha kvar sitt jobb. hans intressen är att köra bilar, paintball och sitt arbete. hans arbete är att reporter till stadens nyhetsbyro och det jobbet är hans heltid men på hans fritid så brukar han vaska guld få att få in pengar. han brukar spendera sina pengar på sina bilar men ibland skickar han lite till sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra och seriös RP och försöka att få andra folk och vänner att köra seriös RP och jag har inte varit medlem på någon annan server så det skulle vara riktigt kul och jag kommer ifall jag blir medlem se till så så många som möjligt har kul när dom spelar RP kring mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriös rp och om jag gör nått tokigt så kommer jag inte upprepa det misstaget och hjälpa andra som dom inte gör nå fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela som i verkligheten att t.ex hjälpa nån ifall dom behöver och att inte spela för pengarna/kläder/maktens skull utan för rollspelets skull så alla har det kul och så realistiskt som möjligt

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade om servern så jag gick in och kikade på youtube och då såg det väldigt roligt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka