Inaktuell timpaa | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpaa

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Ditt discordnamn: timpa1472

Ditt Hex-ID. steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? varför jag ska bli staff. jag kommer vara aktiv jäkligt mycket om dagen ungefär från 12:00-02:00. och jag kommer bidra väldigt mycket till server både ingame och ooc som staff. jag kommer ta mina uppdrag väldigt seriöst som staff. jag kommer ochså hjälpa väldigt många nya på unive och även dom som har spelat länge på unive så att dom inte begår nått fel på servern eller förstör serverns rp. och jag vill göra unive bättre än vad det redan är just nu. och sen kommer jag banna folk som förtjänar att bli bannade på servern,dc, och forumet. men mitt största mål är att få bort problem spelarna från servern. och jag är rätt så bra på att va i support för jag gillar att prata med folk och jag är väldigt trevlig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker själv att unive nu är ganska bra men det finns alltid grejer att förbättra och det är därför jag vill bli staff. första är att den kriminella rpn är lite lallig i vissa gäng typ som att dom skjuter varann i sitt gänghus eller nån annan stans. och jag tycker att den kriminella rpn inte är så social just nu det skjuts nästan direkt istället för att prata, just nu känns det som att skjuta är det första alla kriminella gör, sen tycker jag polisen gör jävligt mycket fel när man gör rån osv, tex som att dom skjuter när man ska dra från rån, och att dom inte lyssnar på kraven man har tex om man säger inga spikmatter så sätter dom spikmatter ändå, och att dom pittar i 300 hundra är ett stort problem tycker jag, och sen vill jag så klart få ut alla problemspelare från servern som bara håller på att lalla hela tiden

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja att man ska sitta och hålla koll mer på dom kriminella och poliserna så mycket det bara går att hålla koll på dom, och sen ge grövre åtgärder så att folk lär sig av sina misstag man begår när man rpar, och sen att man ska kommunicera med varandra och alltid hjälpa varann iflall man behöver hjälp. för då går det att hålla koll på dom mycket bättre om man kan komminucera med varandra

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att man alltid är trevlig i början när man tar in nån i supp och att man angagerar sig mycket inom staff rollen, håller en god ton mot alla andra staffs och att man har koll på sin grej man gör. och ifall nån annan behöver hjälp med en ärende så ska man alltid finnas till stöd ifall den behöver nå hjälp med ärendet. och är allmänt skön när man är staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? som sagt jag kommer kunna va aktiv från 12;00 till 02:00 på kvällen och då kommer jag kunna va tillgänglig i pm och ingame under den tiden som jag är aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive ftyp från 2021 på ett annat konto men på detta konto har jag spelat i ungefär 1 år prick

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag var sv förut och då hade jag tillgång till att banna folk som förkännar det och jag hade tillgången till att kicka folk om dom lallar på servern

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? då jag vill vara kriminell samtidigt som jag är helper och jag tycker det är roligt att sitta i sup och don ärende

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka