Nekad timpa55 | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpa

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199190355950/

Ditt Hex-ID: 11000014951

Vad är din discord tagg? Timpan55#0914

Vem var det som bannade dig? Rosen

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för lall - Rosen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag stod på piren och prata med min kompis och en annan kille som jag träffat där vi pratade och så råka jag trycka till vänster knappen på musen och detta var ett missclick och så slog min kompis tillbaka och den andra killen började jaga min kompis med ett baseboll trä och jag sprang efter och sa sluta min kompis blev bannad och jag blev också bannad i 5 dagar som sagt om man ska banna i den situationen så ska det vara 1 dag för detta var rp inte lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och snacka med min kompis på piren och så nudda jag vänster knappen på musen och jag skrev i chatten missclick sen så började någon snubbe som vi snackat med jaga min med kompis jag sprang efter och sa sluta han lyssnade inte och sen så blev vi

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var kanske mitt fel jag skulle inte har gjort så och jag ångrar mig jätte mycket ska tänka mera i framtiden att inte göra konstiga saker eller dumma.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra var när min kompis körde på mig med en el sparkcykel och så sluta han inte den här bannen var tydligen anklagade för lall men jag var seriös ändå blev jag bannad är konstigt den som ska bli bannad är min kompis. Men jag har lärt mig att man ska hålla en hög rp nivå vara mogen och följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej liksom jag gjorde mitt bästa det var ingen Securitas på plats och jag hade inget annat val för att kunna få stopp på dem.
Men ändå jag kanske inte hade behövt springa efter det var lite dåligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska alltid hålla sig till reglerna, tänka logisk tänkande (sunt förnuft) hålla en bra rp Nivå, mogen o och inget lall det är ganska viktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka