Accepterad timpa | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpa

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? tim

Vad är ditt discord namn? timpa5

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hugo blom och är 23 år gammal, han har ett stort intresse av fotboll för han spela det själv när han var mindre och det har hängt kvar hos honom för han var väldigt duktig och hade stor talang för sporten, han har även ett stort intresse av bilar framförallt sportbilar, bil intresset kom av sig själv sen han var liten, för framtiden kommer han nog jobba med bilar för det har han drömt om sedan han var liten, han är väldigt social fast kan även vara otrevlig när det kommer till seriösa situationer, han är uppvuxen i sverige och han varit bott i sverige under hela sitt liv, han bodde med sina föräldrar tills han var 15 för då bestämde han sig för att flytta ut för han ville på börja ett nytt liv och bestämma själv. han är även väldigt händig när det kommer till olika och svåra saker till exempel att fixa saker som har gått sönder han är även väldigt duktig på att hjälpa andra som behöver det, så han kan ändå vara hjälpsam när det behövs till exempel om någon har skadat sig eller liknade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp nivå och en vilja att skapa kreativa och långa scenarion, jag kommer inte spela för att vinna scenarion utan kommer jag spela för båda partner. Jag vill bidra med en korrekt rp, dvs att om jag ser något regelbrott kommer jag att rapportera det. Jag vill göra mitt bästa för att uppnå sakerna jag har skrivit ovan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ge mot patern en möjlighet att få vinna scenarion. Kort sammanfattat ska man inte spela för makt och pengar ( powergaming 2). syfte med rp är att skapa scenarion med balanserade vinster samt förluster.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vdm betyder man använder sitt fordon som ett vapen, rdm är att man dödar någon utan anledning, metagaming betyder du tar info från ooc till ic till exempel dc, sunt förnuft betyder logiskt tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 1500+ timmar på fivem och spelat på unive i cirka 2 år tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka