Vad är din steam profil länk? 225534286
Vad är ditt namn i verkligheten? timothy
Vad är ditt discord namn? tim23#6859
Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppväxt i ett stökigt område med mycket skjutningar hans bror dog i en skjutning han blev super lessen han vill ge i gen han är 21 år gammal han litar inte på någon annan förutom hans mamma en gång hade han en tjej men hon var otrogen med en annan han tror att hon är ihop med en av dom som sköt hans bror han intresen är billar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra rp nivå
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? all gemenskap och hög rp nivå
Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers och min kommpis brättade för mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? få en så bra rp nivå och en bra gemenskap
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få en bra gemenskap och sprida viddare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar bara på unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar
Vad är ditt namn i verkligheten? timothy
Vad är ditt discord namn? tim23#6859
Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppväxt i ett stökigt område med mycket skjutningar hans bror dog i en skjutning han blev super lessen han vill ge i gen han är 21 år gammal han litar inte på någon annan förutom hans mamma en gång hade han en tjej men hon var otrogen med en annan han tror att hon är ihop med en av dom som sköt hans bror han intresen är billar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra rp nivå
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? all gemenskap och hög rp nivå
Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers och min kommpis brättade för mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? få en så bra rp nivå och en bra gemenskap
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få en bra gemenskap och sprida viddare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar bara på unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar