Nekad timothy | Medlem ansökning [Skånsken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timothy

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 9876543345678

Vad är ditt namn i verkligheten? timothy

Vad är ditt discord namn? tim23#6859

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär var 5 år så dog hans pappa och hans bror i en bilcrash och hans mamma tappade jobbet hon kunde nästan inte betala rärknigna hon kunde inte heller betala mat eller inte dryck. Till slut bodde de på gatan när han var 12 år så började han i skolan men han hade inte några vänner han kände inte någon heller till slut så försökte han att bli kompis med några personer men dom mobbade han tills han gick till läran men hon trodde inte på han så han fick gå hem lessen och arg nästa dag slog han en av dom för att ge igen men det slutade att dom hoppade på han efter dagen var slut dom tog hans skor och hans keps och sen så slog dom han och sparkade dom han när han var 15 år så gick han in i kriminela sidan av hans stad men när han var 16 år så dog hans mamma han blev super lessen så han gick i ett av dom gängen i hans stad när han hade varit i sitt gäng i typ 2 månader så fick han mycket pengar av dom som lön så han köpte en lägenhet och dyr kläder efter han hade köpt allt så blev han rånad på sina kläder men i stunden så försökte han ta upp sin pistol men dom kniv huggde han flera gånger efter han hade kommit ut från sjuk huset så slutade han med de kriminela sakerna och han sålde sin lägenhet nu vill han få ett normalt jobb så han kan kärna pengar och köpa ett hus och sin dröm bil. Hans intressen är billar tve spel. Han är nu 21 gammal och vill bli normal. Han har inte så många känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? att jag har nästan kört här i 6 månader typ och nu måste och vill jag bli medlem så jag kan göra mera saker. har inte ens en roll. och kunna söka ett riktigt jobb och kunna kärna mycket pengar

Jag vill bli medlem på unive för att kunna utvecklas i både rp:t. och jag kommer bidra med ett mycket bra rp . Jag kommer kunna bidra med många bra scenarion. och få ett bra jobb och kunna bil chef och lite andra saker köpa en fin och ett fint hus

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? all gemenskap och hög rp nivå och alla är bra på rp tycker jag. Det är roligt när en server fungerar så bra. och det fioch nns bra staffs en bra ägaroch bra scenarion.

Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers typ drobz1 och cosmo_bt och min kommpis brättade för mig det verkade roligt

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra bra scenarion och kunna utvekcla mitt rp på hög nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa roliga och lärorika samt goa scenarion och få kanske få ett gäng vem vet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar bara på unive för den super rolig och den har alltid bra rp spelare sånt som jag tycker är bra

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar vad ni mennar och förstår allat som ni säger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka