- Förbjuden
- #1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334/
Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy
Vad är ditt discord namn? Jonas Bragd#1073
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007
Berätta om din karaktär. Min heter Jonas Bragd och är 21 år och lever i staden Unive. Han har alltid gillat bilar sen han var barn och har alltid fixat med motor grejer. Han har bara jobbat på postorder och autoexeperten… Hans senaste jobb var auto tills hans gick på semester och nu vill komma tillbaks dit. Han har haft en bra uppväxt och alltid haft det bra socialt i sitt liv,
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kommit med förslag när jag var medlem och försöker alltid göra servern bättre genom så bra rp och bättre förslag så servern kan utvecklas.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bästa servern och bra rp och riktigt bra Staffs som är inne ofta
Hur hittade du Unive? Vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha s roligt som möjligt för dig och andra. Jag vill även börja jobba på auto som innan eftersom det var skit roligt att jobba med dom som var där innan och att hjälpa kunder
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha så roligt för dig och andra och utveckla servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope
Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy
Vad är ditt discord namn? Jonas Bragd#1073
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007
Berätta om din karaktär. Min heter Jonas Bragd och är 21 år och lever i staden Unive. Han har alltid gillat bilar sen han var barn och har alltid fixat med motor grejer. Han har bara jobbat på postorder och autoexeperten… Hans senaste jobb var auto tills hans gick på semester och nu vill komma tillbaks dit. Han har haft en bra uppväxt och alltid haft det bra socialt i sitt liv,
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kommit med förslag när jag var medlem och försöker alltid göra servern bättre genom så bra rp och bättre förslag så servern kan utvecklas.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bästa servern och bra rp och riktigt bra Staffs som är inne ofta
Hur hittade du Unive? Vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha s roligt som möjligt för dig och andra. Jag vill även börja jobba på auto som innan eftersom det var skit roligt att jobba med dom som var där innan och att hjälpa kunder
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha så roligt för dig och andra och utveckla servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope