Vad är din steam profil länk? 33563847240384
Vad är ditt namn i verkligheten? timothy
Vad är ditt discord namn? tim23#6859
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppväxst i ett stökigt område han bodde nära ett gäng hus han hörde mycket skottlosnig han bror dog i en skottlosnig. Han är 21 år gammal han intresen är billar.Han har inte så många känslor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kommer höja rp nivån så mycket
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? all gemenskap och hög rp nivå
Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers och min kommpis brättade för mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? höja mitt rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få en bra gemenskap och sprida vidare unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar bara på unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar
Vad är ditt namn i verkligheten? timothy
Vad är ditt discord namn? tim23#6859
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppväxst i ett stökigt område han bodde nära ett gäng hus han hörde mycket skottlosnig han bror dog i en skottlosnig. Han är 21 år gammal han intresen är billar.Han har inte så många känslor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kommer höja rp nivån så mycket
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? all gemenskap och hög rp nivå
Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers och min kommpis brättade för mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? höja mitt rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få en bra gemenskap och sprida vidare unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar bara på unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar