Nekad Timothy | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? Balooo#1073

Vem var det som bannade dig? Han ville vara anonym ni förstår nu

Hur lång tid var din ban? 10 dagar sa han

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Zenvu sa meta gaming. Är avstängd på dc inte bannad och har indraget medlemmskap.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Jag har skilda föräldrar och har bara dator hos min pappa och inte mamma. Jag är hos mamma nu och kan ju då ej spela och då se vem som bannar mig osv. Jag gick över igår till min pappa för spela lite och jobba som erfaren på auto experten. Allt gick bra osv sen när klockan var 22.30 skulle jag stängas av för jag skulle gå tillbaks till min mamma. Sen nu dag måndag. Jag var väldigt glad eftersom jag skulle köpa gäng på tisdag kväll med några polare som vi sett fram till. Så idag har jag varit på dc i mobilen och skrivit med dom där. Min avstängning och indraget medlemmskap har inte varit borta idag på hela dagen. Så jag och mina polare gick in i support för snacka om import bilar osv. Så allt var bra idag och var glad för köpa gäng. Jag gick på min fotbolls träning och allt. Sen ungefär vid 9 tiden ska jag bara och checka dc på unive. Då se jag nämligen att jag blivit avstängd på dc och indraget medlemmskap. Jag fattar ingenting eftersom allt har gått bra idag och har ej spelar något idag för är hos min mamma. Så har blivit avstängd vid 9 tiden men inte spelar på hela dagen. Jag har bevis på det för ni kan kolla på mitt steamnamn. Jag skriver till min polare vad som hänt och han fattar inte heller något och går in i support. Zenvu tar han och han förklarade allt. Jag gick in i medborgare 1 för jag o min polare samt zenvu skulle snacka om det. Zenvu behövde bevis att jag inte spelar idag och jag ger han mitt steamnamn. Izzy kounde och avlyssnar och pratar lite. Ingen verkar fatta något vad som hänt. Dom pratar med andra supports och tydligen så är det något som bannar mig idag även fast jag inte spelat vilket är väldigt konstigt. Dom säger att jag ska göra en banöveklagan. Jag frågade vem det var som bannade mig idag och den support ville tydligen vara anonym och inte stå för det han gjort alltså bannar mig. Så basicly blev jag bannad idag och avstängd på dc och indraget idag när jag inte spelat ens.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev där uppe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en felaktig med tanke på att jag inte spelat idag och allt fungerade bra idag med dc och har inte varit avstängd på hela dagen eller indraget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror det är 9 inte helt säker. Det låter ju jätte mycket men är typ säker på att ca 80% av dom har blivit godkända för dom var felaktiga. Jag är en seriös rp spelare som är erfaren på auto och fattar absolut ingenting vad som hänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ni förstår min situation och hade ej kunnat göra något om jag blir bannad klockan 9 idag när jag spelade senast igår 22.30

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ni förstår min situation och är just nu väldigt ledsen och vill bara bli unbannad så jag kan köpa gäng imorgon. Mitt steamnamn som bevis att jag inte spelat idag: I am a russia boy

Har du läst våra regler? Ja

Skulle uppskattas med en förklaring om den blir nekad med tanke på detta är ganska löjligt

Om ni vill prata på dc så skriv bara till mig på pm om ni har några frågor eller så

Izzy och zenvu tyckte att den var lite fel och jätte konstigt men sa att jag skulle göra en överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka