Dubbelpost Timothy | Ban överklagan [Kurt[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? full Baloo#1073

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? 14 dagar blev jag bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming var anledningen jag blev bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning faktiskt, jag tror att den bannade fel person. För jag var inne i 1 minut utan att göra något och blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bytte bara klädstil eftersom det var det jag hann med innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart en felaktig ban eftersom jag bara bytte kläder och blev bannad. Jag tror dock att det var en van på en annan person men råkade banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då blev jag bannad för lall i 24 timmar. Då har jag förståelse att jag blev det för jag lallade en aning för mycket. Så därför har jag slutat lalla på den gränsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då hade jag inte lallar med den personen. Dock så lallade den också rätt så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men jag har inte gjort något nu om jag ska vara ärlig. Jag bytte klädstil i 1 minut och blev bara bannad för grov powergaming

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka