Nekad Timothy | Ban överklagan [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334/

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? full Baloo#1073

Vem var det som bannade dig? Kalle

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig. Just metagaming är ju ett känsligt ämne och är svårare att veta när. Jag tog ju ingen information utanför roleplay och tog in det. Det gör ju det mycket tråkigare för både mig och dom att göra så, därför finns det ingen anledning till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren på min motorcykel och snackade med min vän och körde lite runt där vid piren som man brukar göra. Vi snackade om att vi ville spara upp till en bil gemensamt då vi inte har så mycket pengar. Så vi snackade ingenting utanför roleplayet. Där gjorde vi inget fel. Sedan ska jag åka till sjukhuset för ta ut pengar för då köpa kaffe och en macka ur automaten. När jag precis hade åkt ut vid piren ni vet vid rondellen. Så kommer det en motorcykel och säger stäng av musiken, då säger jag nej och kör iväg en liten stund utan att jag blivit bannad. koversationen var verkligen - stäng av musiken kompis-. nej bror låt mig lyssna. Jag hann körde 4 meter innan jag blev bannad. Så i detta scenariot gjorde jag inget fel under hela tiden på servern idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut enligt mig en felaktig eftersom jag förstod ingenting att jag blivit bannad. Jag trodde först att det var en restart och därför blev kickade, jag blev helt chockad. Jag pratade ju knappt med någon förutom min kompis som inte kan banna för han är inte support och jag känner han i verkligheten. Dom andra killarna var att dom ville att jag skulle stänga av musiken och jag sa nej. Så förklara för mig då vad jag gjorde fel isådana fall för jag brukar vara bra på att förstå andras persektiv som ni kan se på min andra banöverklagande som varje har blivit godkänd och den här var helt fel och förstöde bara för mig. Jag följde servern regler och hänvisade till dom och jag gjorde inte servern sämre varken för mig eller någon annans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var på fest och drack mycket alkohol. Jag fick panik när jag fick reda på att min kompis låg på sjukhus. Så jag körde på e 16 till sjukhuset.. Då krockade jag i en annan bil och blev allvarligt skadad. Alkoholen gjorde så att jag inte kunde stoppa bilen. Jag var väldigt skadad och kunde inte tänka klart. Bilen var bara skadad på sidan och var därför körbar. Därefter blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag skulle slutat köra bilen men dock så gjorde alkoholen och min kompis min gasfot tryckte till. Däremot tycker jag polisen borde tagit hand om det och inte moddsen. Jag förstår hundra procent att jag blev bannad men när ni fick se min sida av det hela så unbanna ni mig ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, Man måste alltid försöka tänka innan man säger något. Pågrund av det har jag tänkt ut en sak. TTT som menas med tänk tryck tala. Om man tänker så blir det alltid som bäst rp för både dig och de andra. Det leder till en bättre server till alla som spelar. Jag ångrar mig jätte mycket och lovar alltid att använda mig av TTT.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka