Accepterad Timothy | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334/

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? full Baloo#1073

Vem var det som bannade dig? Daniel

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var kaxig vilket jag kan förstå enligt hans synvinkel. Men från våran tycker vi det är konstigt. Jag kör på min motorcykel och min kompis är på därbak. Vi är vid marja och väntar tills stället ska öppna för jag skulle köpa en bil. Det är flera personer där och snackar med varandra. Vi kör iväg på en tur bara. Sedan åker vi tillbaka till marja för se om det har öppnat. Då kommer det fram en kille och säger 2 bögar till mig och min kompis vilket jag inte tycker är okej. Då säger jag såhär, du ska väl inte snacka som går runt med fejk gucci och en grön adidas t shirt. Jag tycker att det är fel av mig att säga det nu i efterhand men å andra sidan var det inte lika grovt som han sa. Det var självklart onödigt av mig att säga att han har fake gucci och en grön adidas t shirt nu i efterhand. Men han kallade ju oss för 2 bögar vilket inte är okej från ingestans och att säga bög till någon från ingenstans är inte bra rp från han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde på min motorcykel från piren eftersom man skulle åka ditt vid ca 8 eftersom bussen som skulle firas pågrund av midsommar. Vi hänger där ett tag och har det najs och snackar med andra. Sedan efter ett tag åker vi till marja för att jag skulle köpa en bil. Tyvärr var det låst då men då går precis min motorcykel sönder. Men så är det en kille där som fixar den för 10000. Sedan åker jag på min motorcykel och kompisen där bak på en rundtur. Efter ett tag åker vi tillbaka för se om det är öppet. Det är fortfarande inte öppnat men vi väljer att vara kvar där för att prata med folk. Från ingenstans när vi är på motorcykel ropar en kille 2 bögar till oss ca 3 gånger. Då säger jag utan att tänka du ska ju inte snacka, du har fake gucci och en grön adidas t shirt. Jag vet att det var dumt nu i efterhand men tyckte hans var grovare, men självklart ska jag inte säga det pågrund av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det kanske inte är en felaktigt utan en för hård. Han borde istället då bara ha kickat mig då jag förstått att borde tänka lite innan. Dock eftersom han kallade oss bögar några gånger och jag säger han har fake gucci så tycker jag att det är dåligt rp av han. För ingen i verkligheten går fram till 2 personer och säger bögar. Men det är mer rp om någon säger det och man är lite kaxig tillbaka, Men jag gjorde fortfarande fel vilket jag ångrar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var på fest och drack mycket alkohol. Jag fick panik när jag fick reda på att min kompis låg på sjukhus. Så jag körde på e 16 till sjukhuset.. Då krockade jag i en annan bil och blev allvarligt skadad. Alkoholen gjorde så att jag inte kunde stoppa bilen. Jag var väldigt skadad och kunde inte tänka klart. Bilen var bara skadad på sidan och var därför körbar. Därefter blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle slutat köra bilen men dock så gjorde alkoholen och min kompis min gasfot tryckte till. Däremot tycker jag polisen borde tagit hand om det och inte moddsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, Man måste alltid försöka tänka innan man säger något. Pågrund av det har jag tänkt ut en sak. TTT som menas med tänk tryck tala. Om man tänker så blir det alltid som bäst rp för både dig och de andra. Det leder till en bättre server till alla som spelar. Jag ångrar mig jätte mycket och lovar alltid att använda mig av TTT.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka