Accepterad Timothy | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334/

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? full Baloo#1073

Vem var det som bannade dig? Hugo

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen anledning till det om jag ska vara ärlig. Jag körde på motorvägen med min motorcykel och sedan kommer en person med en bil som kör på mig. Jag är skadad och håller på förblöda. Han håller på kolla vart skadad är och då kommunicerar jag genom att skriva /me låg puls. Därefter blev jag bannad. Så exakt vad som hände var att jag hade blivit påkörd och började förblöda och fick låg puls. Då skrev jag /me låg puls och precis efter det blev jag bannad. När jag egentligen kommunicerade rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på motorvägen i en normal hastighet och sedan kommer en person i cirka 300 km/h och kör på mig. Han går ut ur bilen och ska kolla skadan. Jag håller på förblöda och har väldigt låg puls och därför skriver jag /me låg puls eftersom i verkligheten så brukar man ha låg puls när man blivit påkörd. Därefter blev jag bannad. jag gjorde så verklig så möjligt för jag blev påkörd och började förblöda och fick låg puls vilket händer i verkligheten. Då skrev jag /me låg puls och dirket efter det blev jag bannad. Det var på motrovägen till sandy in mot stan och jag kör i 80 km/h och frånm ingestans kommer en stor vit bil och kör in i mig. Han körde i cirka 300 km/h på mig och naturligtvis ramlar jag av min motorcykel och får en massa skador som t.e.x lås puls medvetslös, förblöder. Han gjorde rätt som sedan tog mig till sjukhuset och ringde ambulans. Jag skrev /me låg puls när han tittade på viart jag hade skador inne i sjukhuset efter jag hade skrivit /me låg puls så blev jag bannad pågrund av det. Det är ju e

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktigt eftersom jag gjorde så verklighets som möjligt. Jag skrev att jag förblöder och att jag har låg puls och det stämmer ju om det är så i verkligheten. Så förklara för mig isådana fall var skulle jag annorlunda som skulle föreställa så mer likt som i verkligheten. jag tycker att jag gjorde så realstikt som möjligt. Vi båda rp och jag gjorde ju inge fel när jag skrev /me låg puls. Sen hänviser jag om ni tycker det är fel om man blir påkörd i 300 km/h och sen förblöder och har låg puls. Tycker 4 dagar är väldigt långt för ett sådant fall dock tycker jag att det inte ska vara en bann med tanke på att det var bra rp. Sånt händer dagligen i verkligheten. Därför om ni tycker det är fel hade ni kunnat kicka mig bara istället för 4 dagar. Nu är det 2 dagar och 6 timmar kvar. Men jag har inte så mycket liv om det inte är fivem. Jag har inte kompisar nu och därför på sommarlovet så sitter jag mest och spelar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var på fest och drack mycket alkohol. Jag fick panik när jag fick reda på att min kompis låg på sjukhus. Så jag körde på e 16 till sjukhuset.. Då krockade jag i en annan bil och blev allvarligt skadad. Alkoholen gjorde så att jag inte kunde stoppa bilen. Jag var väldigt skadad och kunde inte tänka klart. Bilen var bara skadad på sidan och var därför körbar. Därefter blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle slutat köra bilen men dock så gjorde alkoholen och min kompis min gasfot tryckte till. Däremot tycker jag polisen borde tagit hand om det och inte moddsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a, man ska alltid göra så verklighets troligt som möjligt och det tyckte jag detta fall. annars skulle ni kunna förklara för mig. Jag tycker dom även banna mig för fel sak med tanke på att det borde vara /me abuse isådana fall. Men jag använde mig bara av /me låg puls så det är konstigt enligt min åsikt. Men jag hänvisar till eran men snälla förklara för mig då.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka