Nekad Timothy | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Balooo

Icke Medlem
Meddelanden
1,205
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy

Ange ditt födelsedatum 23 April 2007

Vad heter du på discord? Balooo#1073

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16.00- 23.00 har träning ibland. Helgen- 12.00-05.00 men är med kompisar och så vidare också. Lov- 13.00-05.00 inte bestämt utan det varierar men spelar mycket

Hur länge har du spelat på Unive? 3,5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle hjälpa till att utveckla servern genom att sv bilar eftersom många bara lämnar sina bilar ute och det är ett stort problem. Jag skulle kunna kicka folk och banna folk 1 timme och vara som sagt en vakt för servern. Jag skulle kunna revive också ifall folk ber om det men då måste man fråga vad som hänt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Smått o gott att vilja utveckla servern och har precis ansökt till medlemmskap ansvarig så känner att jag kan passa bra till både. För nu känns det ofta att jag behöver dom kommandsen som av har som t.ex att dc osv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att hjälpa folk och utveckla servern genom att banna folk i 1 timme för lall och kicka folk osv eftersom det hjälper servern om man dv eftersom det gör så servern får mindre lagg.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag passar som det och är mogen och vet vilka tillfällen jag ska kicka och banna folk. Jag är på det stadiet och känner mig tillräckligt ansvarsfull för det ansvaret. Jag vill att mer folk ska spela på servern och vara med och utveckla och vill att nya folk ska förstå att det är här en en bra server och inte lallig eftersom vet att vissa folk kan vara så.

Varför vill du bli servervakt? För vill ha dom kommandsen eftersom det skulle även underlätta för mig och inte behöva göra /report att ressa och dv i vissa tillfällen. Jag behöver dom kommandsen i rp och känner att jag är tillräckligt mogen då jag vet 09:or som har sv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban ID /kick ID /freeze ID ställ dig nära en bil och dv, /revive ID. Vet många andra men dom tillhör dock inte av kommandsen utan staff kommandsen och trainee.

Är du whitelistad på serven? Ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad flera gånger förut. Men det bästa är att jag lärt mig efter varje bann men i vissa fall har dom självklart varit felaktiga. Precis som bullen sa till mig att allting löser sig i slutändan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka