Accepterad Timmy_lol | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timmy_lol

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797829627/

Ditt Hex-ID: 110000131ec35fb

Vad är din discord tagg? Duckz#9949

Vem var det som bannade dig? Pontus

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Krim utan krimroll ~Pontus. Återstår: 6 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag inte skötte mig och höll fram en jakt sniper och siktade på en kille. men jag ska bete mig efter min ban och aldrig mer göra så här.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på jakt sen så ramlade han ner för ett bärg och dog sedan så tog jag honom till sjukhuset. Efter 5minuter så hämtade jag han och vi skulle åka till jakt sesongen igen. men när vi åkte ditt så följde någon efter oss. Dumt nog så klev jag ur min bil och siktade en jakt sniper mot han sen så körde han där ifrån. Sedan blev jag bannad det var det som hände innan min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel 100% för att jag riktade en sniper mot någon när jag inte var krim. så det var mitt fel. jag ska ej göra om detta när jag inte är krim.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Streamsniping lall och vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha varit mer seriöst och jag skulle inte ha siktat en jakt sniper mot någon när jag inte är krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte hålla på och betemig som skit och inte spela som om jag var krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka