Accepterad Timmy Walker | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timmy Walker

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laurynas

Vad är ditt discord namn? unext

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2003

Berätta om din karaktär. Timmy Walker är en tuff, men vänlig kille, som känner sig lite utanför. Han är 20 år gammal och kommer från Storbritannien. Under sin uppväxt tillbringade han mycket tid på gatorna med sina vänner och ibland var han inblandad i lite skumma saker. Tonåren var inte lätt för Timmy, han kände sig ensam och hade mycket ilska inom sig. Det berodde på att hans tvillingbror Connor och hans mamma lämnade honom när han bara var 6 år gammal. Han växte upp med sin pappa, men deras relation var inte så bra. Hans pappa förstod aldrig riktigt Timmy och var ibland våldsam, vilket gjorde att Timmy hamnade i problem i skolan. Eftersom hans pappa inte tjänade mycket pengar, var Timmy tvungen att försörja sig själv ibland. Han sålde snacks i skolan, tog extrajobb och ibland till och med sålde olagliga saker. När Timmy fyllde 18 år bestämde han sig för att det var dags att förändra sitt liv. Han köpte en biljett till Sverige med sina sista sparade pengar för att återförenas med sin mamma och hans bror Connor. Timmy är en ambitiös individ som gör allt för att tjäna para. Han gillar fina bilar, snygga kläder och fester. Han är lite introvert, men han försöker sitt bästa för att träffa nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med unika perspektiv för att göra spelet intressant för alla spelare. Till exempel Timmy är från Storbritannien och kommer att prata engelska, vilket kanske är spännande för vissa. Men för de som inte känner sig bekväma med att prata engelska kan de alltid prata svenska med mig. Jag har också erfarenhet med RP och jag kommer att bidra med seriöst RP och speciellt när det handlar om spelets kriminella sida. Jag är bra på att planera och att involvera andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag anser att detta är särskilt viktigt när det gäller kriminalitet. Eftersom du inte alltid kommer att komma ut som vinnare och ibland måste du veta hur man förlorar och låter andra vinna. När du inte låter andra vinna skapar du en dålig stämning och förstör spelet för alla. Till exempel, om du blir jagad av polisen och blir fångad. I det här scenariot bör du fortsätta rollspelet och inte refuse RP. Gör det bästa av den situation du befinner sig i.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. Cop baiting = när du försöker göra något för att få polisens uppmärksamhet och starta en onödig jakt osv. Combat logging = när du loggar ut mitt i en rollspels situation, det kan vara när det handlar om att undvika att förlora något när du blir rånad. Metagaming = när man använder information utanför spelet (OOC) till sin fördel. Powergaming = när du gör orealistiska saker, vilket spelet tillåter, men som är omöjligt i verkliga livet. Som att vända en bil med en annan bil. RDM = Random mass killing, du skjuter människor utan anledning eller en scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av seriösa rollspels servrar. Jag har testat många servrar under årens lopp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mer bekväm med att prata engelska än svenska. Men jag förstår helt svenska och kan prata det om det behövs.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka