Nekad Connor Walker | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Connor Walker

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? indieak

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Connor Walker är 20 år och kommer ifrån Storbritannien. Connor flyttade till Sverige när han var 6 år tillsammans med sin mamma pga problem i hemmet. Hans bror Timmy Walker stannade kvar i Storbritannien tillsammans med sin pappa. Connor Walker hade en dålig upväxt då han kände att han aldrig passade in och det kändes som en del av han försvann när han flyttade ifrån sin bror. Som tonåring skapade Connor problem i skolan och samlade på en massa aggressioner mot sina klasskamrater och andra i hans omgivning. Spola fram till när han och hans bror blev 18, flyttade Timmy till Sverige för att bo tillsammans med hans mamma och Connor. Connor introducerade kriminella aktiviter till sin bror. Connor har 2 hobbies, bilar (favoritbil vw golf) och möta nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är unika RP situationer, där jag försöker hålla en hög RP standard.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att även om jag går i förlust i RP scenariot så kommer jag att rollspela utifrån motpartens vilja. Det handlar även om att alla i RP scenariot ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM = Man kör över någon med en bil även fast det inte finns en anledning till det, RDM = Man skadar någon även fast det inte finns en anledning till det. Combat Logg = Man lämnar servern för att man hamnar i en dålig situation, exempelvis blir stannad av polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på semi-serious RP server tidigare men även kollat på Serious RP youtube videor där jag lärt mig mycket. Exempelvis /me

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? IndieAK på steam och indieak på discord.

Tillbaka