Nekad Timmish | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timmish

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timmish9

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marcus de la Cruz 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Trygg, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär ska bli polis och arbeta med att stoppa kriminalliteten och skapa ett tryggare samhälle och min karaktärs förebild är Patrik widell då han vill bli en så bra polis som han och klunna vara med och kunna göra Unive tryggare och ha kul och kunna träffa nya polare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? socialt rollspel och skapa roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex polis/kriminella om det blir ett skott scenario och jag som kriminell dör så ska man inte behöva hoppa support för man dör och tex blir av med sitt vapen utan man kan vara glad och rpa och ha kul för motpartens sida så det blir ett lyckat scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig kört på unive kom precis till stan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är att man dödar utan anl vdm änvender fordon som vapen copbait där man försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka