Accepterad Timmie | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timmie

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199045383965/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Timmie#4475

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 1997

Berätta om din karaktär. Namn: Alex Svedberg
Ålder: 24 född 97
Intressen: Snabba bilar och nattlivet.

Allt började för 15 årsedan då jag var 9 år gammal, mamma och pappa hade fått nog av mig, jag sågs inte som ett normalt barn så de lämnade mig i en park och körde där ifrån. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag fick lära mig att leva inom gatans lagar och ta hand om mig själv. Det tog inte lång tid innan jag kom in på brottets bana där jag träffade äldre kriminella människor som tog hand om mig. Det fick mig att känna mig älskad som att jag äntligen hade en mening med livet igen.

Jag gick från att göra småbrott till grövre brott, droger, kidnappningar och utpressningar. Under denna perioden hamnade jag i trubbel med lagen ett flertal gånger, och fick gång på gång sitta i ungdomsvård där jag träffade andra som också var kriminella, jag tog lätt till mig vad andra kriminella sa och lärde mig allt de hade att lära ut för att bli en bättre brottsling.

Och från att ha varit ett barn som blivit övergivet av sina föräldrar till att bli en vuxen man så har jag lärt mig att respekt, tillit och brödrarskap är det jag respekterar mest. Jag är hyffsat lugn person tills någon går över mina gränser då kan jag tappa kontrollen helt och bli väldigt arg och skita helt i konsekvenserna av vad jag kommer göra därefter.

Jag brottas med mina egna känslor och tankar med att försöka bli en bra man och lägga av med det kriminella men det är tufft då jag bara hänger med kriminella vänner, men en dag vill jag bli en man som gör allt enligt lagen och börjar ta ansvar för mig själv och för mina nära och kära.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad då jag vet att jag kan bidra med roliga scenarion samt att jag tror att min rp nivå är ganska hög och har lätt för att komma på saker att prata om samt skapa en rolig stämning för alla som integerar med mig. Jag har också spelat på Multistaden några dagar utan Whitelist och tyckte att det var på tiden att jag söker in.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att Multistaden verkar som en seriös server, med många aktiva spelare och bra regler. Har spelat på Multistaden några dagar och jag har redan fattat tycke för servern redan varit med i flera roliga scenarion och haft många garvisar. Och genom min whitelist vill jag ta det till en ny nivå där jag tillslut även kanske kan ha ett whitelist jobb.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom fivem's server lista.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga stunder med vänner och andra spelare, samt att bidra med bra rp. Jag vill även utveckla min egna rp förmåga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej Multistaden kommer att vara den första FiveM servern jag spelar på då jag nyss skaffat fiveM.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka